Primeclass
Ana Sayfa

 SIKÇA SORULAN SORULAR

"primeclass" CIP SERVİS

“primeclass” nedir?
TAV Havalimanları Holding tarafından işletilen havalimanlarında özel asistanlı karşılama, uğurlama, transfer, otel-uçak bilet rezervasyonu organizasyonu gibi, tüm seyahat süreçlerini kolaylaştırmak üzere kurulmuş ve butik servis anlayışı ile çalışan özel bir yolcu hizmetidir.
“primeclass” dan nerelerde faydalanabilirim?
İstanbul Atatürk , Ankara Esenboğa, İzmir Adnan Menderes, Bodrum Milas, Gürcistan Tiflis ve Batum, Tunus Enfidha, Makedonya Üsküp ve Ohrid Uluslararası Havalimanlarında “primeclass” dan faydalanabilirsiniz.
Nasıl rezervasyon yaptırabilirim?
Uçuşunuzdan 24 saat öncesinde primeclasssales@tav.aero adresine uçuş bilgilerini mail atarak rezervasyon yaptırabilirsiniz. Türkiye dışındaki hizmet noktalarında rezervasyon süreci farklı işleyebilmektedir.*
Buluşma noktaları nerelerdir?
Dış Hatlar Gidiş Hizmeti için İstanbul için “E1” Girişi, Ankara için “D” Girişi, İzmir için” A“ Girişinde uçuş saatinden en az 2 saat önce buluşulmaktadır.* İstanbul Atatürk, Ankara Esenboğa Havalimanlarında geliş hizmeti alınması halinde körük çıkışında , uçak açık pozisyonda ise terminal içerisindeki “”primeclass “ buluşma noktası” tabelasının altında buluşulmaktadır.*
Hizmet bedeli nasıl ödenmektedir?
Rezervasyon esnasında hizmet bedeli telefon üzerinden alınmaktadır veya hizmet öncesinde EFT/Havale yapılıp dekont gönderilebilmektedir.*
Grup olarak “primeclass” hizmetten yararlanmak istiyoruz. Herhangi bir indirim söz konusu olur mu?
Evet, aynı aileden 3 kişi ve üzeri sayıda gruplarda indirimli fiyatlar sunulmaktadır. Ayrıca 5 kişi ve üzeri rezervasyonlarda grup indirimi yapılmaktadır. Detaylar için primeclasssales@tav.aero adresine mail gönderebilirsiniz.
Tek başına seyahat eden 18 yaşından küçük yolcular için ücret alınıyor mu?
“Tek başına” seyahat eden çocuklardan münferit bedel alınır. Hizmet alan 0-6 yas çocuklardan ücret tahsil edilmemekte olup; 7-12 yas çocuklara %50 indirim uygulanmaktadır.*
24 saatten az bir zaman varsa rezervasyon yaptırma imkânı var mı?
İstanbul Atatürk Havalimanı için 24 saatin altında kalan rezervasyonlar için %25 ekstra bedel uygulanmaktadır. Müsaitlik durumunda ilgili ekstra bedeller hizmet bedeline eklenerek tekliflendirilmektedir. Ankara ve İzmir için ekstra bedel uygulaması bulunmamaktadır. Müsaitlik doğrultusunda rezervasyon kayıtlara alınmaktadır.*
Mücbir sebeplerden ya da havayolundan kaynaklanan herhangi bir aksaklık söz konusu olduğunda rezervasyonumun tarih ve saatini değiştirebilir miyim ?
Havayolundan kaynaklanan herhangi bir aksaklıkta rezervasyonunuzda değişiklik yaptırabilirsiniz. Diğer sebeplerden dolayı yapacağınız rezervasyon değişikliklerini en az 24 saat öncesinde primeclasssales@tav.aero adresine bildirmeniz gerekmektedir.*
“primeclass” Hostesleri check-in işlemlerini ben havalimanına gelmeden yapabilirler mi?
Havacılık Kuralları gereği tüm uçuş ve güvenlik işlemleri yolcu eşliğinde yapılmaktadır. “primeclass” hostesleri işlemlere yardımcı olmaktadır.*
Harç Pulu satın alma işlemlerini CIP Hostesler mi yapıyor?
Evet, ancak söz konusu hizmet bedeli “primeclass” CIP Servis bedeline dahil değildir.*

LOUNGE

Lounge’larda ikramlarınız (yiyecek ve içecek) ücretli midir?
Lounge içerisindeki tüm yiyecek ve içecek ikramlarımız ücretsizdir.
Lounge hizmetinden nasıl faydalanabilirim?
0-12 yaş çocuklar için giriş ücreti %50 indirimlidir.
Lounge hizmetlerinden faydalanmak icin onceden mutlaka rezervasyon mu yaptırmak gerekiyor, yoksa giriste rezervasyon yaptırmaksızın  ucreti odeyerek hizmetten faydalanabiliyor muyuz?
Lounge Hizmetinde rezervasyon sartımız bulunmamaktadır. Salon girisinde de ucreti odeyerek hizmetlerden yararlanabilirsiniz.
Ekonomi ucuslarda da Lounge kullanabiliyor muyuz?
Ucus sınıfı gozetmeksizin ilgili Lounge’un giriş ucretini odeyerek lounge’dan yararlanabilirsiniz.
Lounge’larda dus imkanı var mıdır?
Primeclass Dıs hatlar Lounge’da dus imkanı mevcuttur. Dus hizmeti icin ayrı bir ucret odemenize gerek yoktur. Dus kiti lounge’da mevcuttur.
Lounge hizmetinde salonu kac saate kadar kullanabilmekteyiz. Belli bir saatten sonra uyguladıgınız bir ek ücret bulunuyor mu?
Lounge girisinde vermis oldugunuz ucret 4 saat icin gecerli olup, 4 saatten fazla konaklamanız icin ek ucret talep edilmektedir. 4 saat sonrası ek ücret detaylarını fiyatlar sayfasından görebilirsiniz.

TRANSFER

Transfer hizmeti “primeclass” hizmetine dahil midir?
Transfer hizmeti “primeclass”hizmetine dahil değildir. Ayrı bir ücret karşılığında rezervasyon esnasında transfer hizmeti almak istediğinizi belirtmeniz gerekmektedir.
Apron transferi nedir, normal transfer ile farkı nedir?
Apron transferi uçağınız açık park pozisyonuna yanaştığında size özel gelen bir araç ile terminal binasına yapılan transferinizdir. Rezervasyon esnasında Apron transferi almak istediğinizi belirtmeniz gerekmektedir. Apron transferi sadece Türk Havayolları ile uçmanız halinde İstanbul ve Ankara’da geçerli bir hizmettir. Hizmet bedeli olan 55 € + KDV hizmet öncesinde tahsil edilmektedir.*
Apron transfer hizmetinin ücreti hizmet öncesinde alındığından, transfer gerçekleşmemesi halinde ücret iadesi yapılıyor mu?
Uçağın park pozisyonu son dakikalarda netleştiği için siz Apron transferi istediğiniz halde uçak körüğe yanaşırsa ve hizmete gerek kalmazsa Apron transferinin ücreti geri iade edilmektedir.


​​*Yurtdışı hizmet noktalarındaki kurallar ve merak ettikleriniz için ilgili ülke sayfasını inceleyebilirsiniz.​
​​​