Primeclass
Ana Sayfa
REZERVASYONOnline rezervasyon için tıklayın
​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

 Yasal Uyarılar

​GİZLİLİK SÖZLEŞMESİ

​İşbu sözleşmede kullanılan kavram ve kısaltmaların açıklamaları aşağıda verilmiştir.

1. TAV: 
 TAV İŞLETME HİZMETLERİ A.Ş.​
2. “primeclass” CIP Servis: TAV tarafından sunulan, kişilerin havayolu seyahatlerine ilişkin olarak Havalimanına gelişte, Havalimanı’nda ve Havalimanı’ndan dönüşte yaşadığı süreçlerin daha hızlı ve konforlu hale getirilmesini hedefleyen özel yolcu hizmeti.
3. SİTE: www.primeclass.com.tr domain adına sahip internet sitesi. 
4. ZİYARETÇİ: Siteyi kişisel iletişim bilgilerini vermeden okuyarak bilgilenme amaçlı ziyaret eden, kullanan şahıs veya şahıslar. 
5. ÜYE/MÜŞTERİ: Siteyi kullanmak için gereken asgari bilgileri girerek geçerli bir e-mail adresini kullanıcı adı ve numerik bir veriyi şifre olarak kullanan, siteye bu yolla giriş yapan ve sitede bahsedilen hizmetlerden ücret karşılığında faydalanan, bunun için kişisel ve/veya kurumsal bilgilerini, hizmet detaylarını kendi rızasıyla veren kişi ya da kurumlar. 
6. KULLANICI: Siteyi kullanan tüm ziyaretçi, üye ve müşterilerin genel tanımıdır.



MADDELER

1.Gizlilik

Bu site, TAV’a aittir ve TAV, kullanıcılarının gizliliklerini korumakla sorumludur. Genel olarak bu Gizlilik Sözleşmesi, TAV tarafından toplanan ve kullanılan tüm kullanıcı bilgileri için geçerlidir. Bu Gizlilik Sözleşmesi, TAV tarafından bu sitede toplanan bilgi ve veri türlerini; bunların nasıl kullanılıp korunduğunu ana hatlarıyla açıklamaktadır. TAV, bu sözleşmede yer alan kuralların tümü ile eksiksiz bir şekilde yerine getirileceğini teyit etmektedir. Böylelikle, işburada yer verilen ilkelere bağlı olarak, TAV tarafından toplanmış olan her türlü bilginin; TAV’ın ilgili hizmeti sunan bölümündeki ekibince alınan sıkı güvenlik ve gizlilik önlemleri ile saklanması hususunda azami özen gösterilmektedir. Ancak bu sorumluluk, internet ortamının gerektirdiği koşullar içerisinde sağlanan en üst düzey gizliliği içermekte olup, bununla sınırlıdır. Site, TAV’ın ortaklık, bağlı kuruluş veya temsilcilerine ait sitelere ve gizlilik konusunda yeterince duyarlı olduğunu gösterebilen ve standartlara uygun olan diğer sitelere bağlantılar içerebilmektedir. Ancak ilgili sitelerin içeriği ya da gizlilik uygulamalarından TAV sorumlu tutulamaz.

2. Kişisel Bilgiler ve Rezervasyon Kayıtlarının Gizliliği

Siteyi kullanarak, site aracılığı ile edinilebilen kişisel bilgilerinizin TAV ve bağlantılı şirketler ve temsilciler tarafından toplanması ve kullanılmasını kabul etmiş olmaktasınız. 

Rezervasyon işlemi için ayrıntılı bilgiye linkinden ulaşabilirsiniz. TAV’a işlemlerinizi sürdürebilmesi için gerekli olan bilgiyi sağlayamamanız durumu, TAV’dan beklediğiniz hizmeti yerine getiremememize neden olabilir. Bilgilerinizi eksiksiz ve doğru vermemenizden kaynaklanabilecek hizmetlerin aksaması durumundan TAV sorumlu değildir.  Bilgileriniz ancak uygulamadaki mevzuata uygun bir şekilde işburada belirtilmekte olan şart ve koşullar altında aşağıda belirtilmekte olan amaçlarla kullanılabilir:

  • Kimlik doğrulama ve kayıt oluşturulması
  • Rezervasyon ve satışınızın işleme konulması ve ödemelerinizin gerçekleştirilmesi
  • Hizmetlerimizin ve ürünlerimizin pazarlanması ve ilgili haberlerin tarafınıza ulaştırılması
  • İşlemlerinizle ilgili istatistiklerin yapılabilmesi ve tarafınızla olan bağlantımızın devamını sağlayabilmek için üye listelerinin oluşturulması, sizlere daha iyi bir hizmet geliştirmek ve sunmak amacı ile site kullanımı ile ilgili ticari istatistik ve analizlerin bir araya getirilmesi ve değerlendirilmesi

3. Rezervasyon  Kayıtlarınızın Gizliliği

Rezervasyon yaptırdığınız zaman, size bir rezervasyon numarası verilecektir. Bu rezervasyon numarasının her zaman gizli tutulması gereklidir. 3. kişilerin sizin rezervasyon numaranıza ulaşmasından dolayı TAV’ın hiçbir sorumluluğu yoktur. Rezervasyon numaranızı gizli tutmamanızdan kaynaklanan her türlü sorumluluk şahsınıza ait olup, TAV her ne nam adı altında olursa olsun, herhangi bir sorumluluk üstlenmemektedir.

4. Bizimle Paylaştığınız Bilgilerin Korunması

TAV, kendisine bu sitenin ve sitede bulunan hizmetlerin kullanılması için sunulan tüm kişisel bilgi ve verilerin güvenli sunucular, firewalllar (güvenlik yazılımları) ve mali bilgilerin SSL teknolojisi ile şifrelenmesi dahil, korunması için çeşitli güvenli teknikler kullanır.

Bize bilgi gönderiminde bulunduğunuz pek çok form ve veri ortamı; iletme esnasında yukarıda belirttiğimiz SSL teknolojisi kullanılmak suretiyle şifrelenerek korunmaktadır.

Girmiş olduğunuz bilgi ve veriler, 2. maddede belirtilen amaçlara istinaden işlemlerimiz ve hukuki gereklilikler süresince tarafımızca saklanmaktadır. Tarafımızca tutulmakta olan verilere ulaşılması ya da bilgilerin değiştirilmesi güncelleme sayfaları aracılığı ile yapılabilmektedir. Bu sayfaları kullanmanız; gerekli bilgi ve verilerin güncellenmiş halinin TAV tarafından işbu Gizlilik Sözleşmesi’ne tabi olarak saklanmasına ve kullanılmasına onay verdiğiniz anlamına gelecektir.

5.Cook​ie”ler

Zaman içerisinde, TAV ve bağlantılı şirketler ve/veya temsilcileri site yolu ile bilgisayarınıza bir "cookie" (küçük bir metin dosyası) gönderebilir. Cookie, Site sunucusu tarafından İnternet tarayıcınıza gönderilen ve daha sonra bilgisayarınızın hafızasında depolanan, küçük verilerdir. Cookieler sisteminize zarar vermez. Cookieler TAV ağında nerelerin ziyaret edildiğini yada tarafınızdan düzenlediğini görmek için kullanılır. Bu uygulamayla Siteye yaptığınız tekrarlı ziyaretlerin kolaylaşması sağlanır. İnternet tarayıcınızın ayarlarını değiştirerek cookieleri kabul etmeyebilir ya da bilgisayarınıza bir cookie gönderildiğinde tarayıcınızın sizi uyarmasını sağlayabilirsiniz. Cookieleri reddederseniz sitemizde ve diğer web sitelerinde karşılaşacağınız uygulamalar azalabilir ve bazı özellikler istenen şekilde çalışmayabilir. Bu azalan uygulamalardan ve aksaklıklardan TAV sorumlu değildir.

6. Sözleşme Değişiklikleri

Bu Gizlilik Sözleşmesi değişikliğe tabidir. TAV, Gizlilik Sözleşmesi’ndeki herhangi bir değişiklik sitede duyurulacaktır. Site kanalıyla TAV’a gönderilen ve/veya iletilen tüm rezervasyon bilgileri, değiştirilmiş şekliyle Gizlilik Sözleşmesi’nin şart ve koşullarına tabidir.​


Hizmet Kullanıcı Sözleşmesi 

Bu Kullanıcı Sözleşmesi, sizinle TAV İşletme Hizmetleri A.Ş. arasında yapılan bir sözleşme niteliğindedir. Bundan böyle TAV İşletme Hizmetleri A.Ş. 'ye “TAV” “TAV primeclass” veya “Şirketimiz” olarak atıfta bulunulur. Sözleşmede size “üye”, “kullanıcı” veya “hizmetten yararlanacaklar” olarak atıfta bulunulur. İşbu Kurallar; TAV’a ait “primeclass” CIP Servis  hizmetine dair  www. primeclass.com.tr adresinde bulunan CIP Servis (karşılama ve uğurlama hizmeti), Lounge, Transfer, Apron Transfer ve Diğer hizmetlerine ilişkin yazılımlar, güncellemeler ve ilgili web siteleri, portallar için geçerli olacak ve her türlü güncellemesi için de uygulanacaktır. Bu sözleşmede tüm “primeclass” CIP Servis hizmetleri için gerçekleştirilen yazılım “Hizmet” olarak anılacaktır. Bu hizmetler ile ilgili olarak farklı hükümlerin varlığı durumunda, bu farklı koşullar uygulanacaktır. Bu siteyi kullanmakla en az 18 yaşında olduğunuzu ve verdiğiniz tüm bilgilerin doğru olduğunu beyan etmektesiniz. Hizmetin kendisine ilişkin ilan edilmiş diğer bildirimleri ve kuralları olabilir. Tüm bu tür bildirimler ve kurallar sizin için bağlayıcıdır.


Bu hizmeti yalnızca bu hükümleri kabul ediyorsanız kullanabilirsiniz. Kabul etmediğiniz takdirde hizmeti kullanmayın. Lütfen Hizmet Kullanıcı Sözleşmesinin bu bölümlerini dikkatli okuyun.


1. Hizmete Dair Hususlar

1.1. Web Sitesi Aracılığı ile Rezervasyona Yapılabilecek Hizmetler

  • CIP Servis (Havalimanında Özel Yolcu Hizmeti)
  • Lounge Hizmeti 
  • Transfer Hizmeti
  • Apron Transfer​i
  • Diğer Hizmetler

1.2. Hizmete Dair Hususlar

  • İstanbul Atatürk, Ankara Esenboğa Havalimanlarında Havalimanları'nda geliş hizmeti alınması halinde, körük çıkışında, uçağın açığa yanaşması durumunda "meeting point" tabelasının altında yolcu ile buluşulur.​
  • ​İstanbul Atatürk Havalimanı'ndan Dış Hat gidiş hizmeti alınması halinde, terminalin giden yolcu katı E1 Girişi'nde uçuştan en az 2 saat önce, İç Hat gidiş hizmeti alınması halinde terminalin giden yolcu katı giriş kapısında, uçuştan en az 1,5 saat önce yolcu ile buluşulur. 
  • Ankara Esenboğa Havalimanı'ndan Dış Hat gidiş hizmeti alınması halinde, terminalin giden yolcu katı A Girişi'nde uçuştan en az 2 saat önce, İç Hat gidiş hizmeti alınması halinde, terminalin giden yolcu katı D Girişi'nde uçuştan en az 1,5 saat önce yolcu ile buluşulur. ​
  • İzmir Adnan Menderes Havalimanı’ndan Dış Hat gidiş hizmeti alınması halinde terminalin giden yolcu katı A girişinde uçuştan en az 2 saat önce, İç Hat gidiş hizmeti alınması halinde terminalin giden yolcu katı A girişinde uçuştan en az 1,5 saat önce yolcu ile buluşulur.
  • İstanbul, Ankara ve İzmir Havalimanında geliş hizmeti alınması halinde yolcunun terminale adım attığı anda buluşulur.

2. Rezervasyon

2.1. Rezervasyonun Yapılması ve Onay

2.1.1. Rezervasyon www.primeclass.com.tr adresinden erişilen rezervasyon formu üzerinden kullanıcı tarafından yapılacak ve rezervasyon formunda bulunan ve doldurulması zorunlu tutulan bilgilere yer verilecektir. Zorunlu unsurlardan olan yolcu ismi, kontak kişi ve uçuş bilgilerinde eksiklik olması halinde kullanıcıya ikaz mailleri gönderilecek, buna rağmen bu eksikliğin tamamlanmaması halinde, TAV rezervasyonu kabul etmeme hakkına sahip olacaktır.

2.1.2. Rezervasyon talebinin, kullanıcı tarafından talep edilen “primeclass” hizmetinin başlamasından en az 72 saat  önceden sisteme girilmesi halinde TAV’ın onay sistemine girmeden doğrudan satın alma  yapılabilir. Rezervasyon işlemi sırasında uçuş kodunun belirtilmemesi durumunda rezervasyon durumu herhangi bir saat ve süre ile sınırlı olmaksızın “Onay Bekleyen” statüsünde ol

acaktır.

2.1.3. “primeclass” hizmetinin başlamasına 72 saatten az bir süre kalması durumunda ise; satın alma yapılabilmesi için TAV (primeclass) ön onay göndermesi zorunludur. Talep edilen “primeclass” hizmetleri içerisinde rezervasyon durumu “Onay Bekleyen” statüsünde olan hizmetler “primeclass” yetkilileri tarafından iş yoğunluğu değerlendirildikten sonra kayıtlara alınacaktır. Onay, “primeclass” yetkilileri tarafından rezervasyon uygulaması üzerinden yapılacak ve yetkililerin onayından geçen rezervasyonun son hali kullanıcıya elektronik posta ile bildirilecektir. Bu aşamada kullanıcı yeniden rezervasyon sistemine girerek ilgili rezervasyonun ödeme adımına  geçebilir. Bir rezervasyon dosyası içerisindeki tüm hizmetlerin bu şekilde “Onaylı” statüsüne geçmesi halinde ödeme adımına geçilebilecektir.

Kullanıcılar en az 48 saat öncesinden rezervasyon talebinde bulunmuş olmasına ragmen ödemesini henüz tamamlamamışsa TAV söz konusu rezervasyonu “Yedek” statüsünde bekletme hakkına sahiptir.

2.1.4.Sistemde fiyatı tanımlı olmayan (“Fiyat bildirilecektir” statüsünde bulunan) bir hizmet için rezervasyon talebinde bulunulması halinde; rezervasyon durumu “Fiyat Onayı Bekliyor” statüsünde olacaktır. Bu hizmetin fiyatı “primeclass” görevlisi tarafından bildirildiğinde, rezervasyon “Onaylı (ödeme bekleniyor)” statüsüne geçecek ve ödeme adımına gidilebilecektir.

2.1.5. Rezervasyon yapıldıktan sonra; hizmet içeriğinin değiştirilmesi, iptali primeclasssales@tav.aero mail adresine bildirilmelidir. İlgili değişiklik veya iptal uygulaması,  yetkililerce değerlendirilip, ilgili değişiklik veya iptal durumu mail yolu ile iletilecektir.

2.2. Rezervasyon İptali

2.2.1.Rezervasyon dosyasının toplam bedelinin ilk “primeclass” hizmetinin başlamasından en geç 48 saat öncesinden tamamının ödenmesi gerekmektedir.

2.2.2.Geçerli olarak kaydedilmiş, onaylanmış ve bedeli ödenmiş “primeclass” CIP Servis hizmetinin başlamasına 24 saatten az bir süre varken, rezervasyonun mücbir sebepler olmaksızın iptal edilmesi durumunda kullanıcı hizmet bedelinin tamamından sorumludur. Son 24 saat  aralığının dışında yapılan iptal taleplerinde ise; ödenen tüm bedel kullanıcıya iade edilir. İade, hizmetin bu kurallara uygun olarak iptalinden itibaren en geç 10 ​işgünü içinde yapılacaktır.

2.2.3.
TAV’dan kaynaklanmayan nedenlerden dolayı (burada sayılanlarla sınırlı olmamak üzere bildirilmeyen rezervasyon değişiklikleri veya iptalleri, rezervasyon veya kontak kişi/kişilerinin iletişim bilgilerinin yanlış veya eksik verilmesi, yolcunun kendini tanıtmaması, tespit edilen buluşma saatinde haber vermeksizin değişiklik yapılması gibi nedenlerle) hizmet verilememesi durumunda; TAV hizmetin verilmemesinden sorumlu tutulmayacak; kullanıcı hizmet bedelinin tamamından sorumlu olacaktır.

3. Ödeme

3.1. Kullanıcı tarafından rezervasyon formunda talep edilen tüm “primeclass” hizmet kalemlerine ilişkin toplam hizmet bedelinin ilk hizmet tarihinden en geç 48 saat öncesine kadar ödenmesi koşuluyla, talep edilen hizmetler gerçekleştirilecektir.  Ödemeler; rezervasyon sırasında belirtilen para biriminde aşağıdaki ödeme araçları ile yapılabilecektir.

3.2. Kredi Kartı İle Ödeme

  • Bu sözleşme’nin 2. maddesindeki rezervasyon maddesinde de belirtildiği gibi; rezervasyon talebinin, kullanıcı tarafından talep edilen “primeclass” hizmetin başlangıcından en az 72 saat  önceden sisteme girilmesi halinde TAV’ın onay sistemine girmeden doğrudan satın alma  yapılabilir. Hizmete 72 saatten daha az zaman varsa, hizmetin yetkililer tarafından onaylanmasının ardından kullanıcı ödeme adımına geçebilir.
  • Hizmet alımı (ödeme) kullanıcı tarafından onayladığında hizmet tutarı (vergi ve diğer masraflar dahil) ödeme için kullanıcıya mail order formu iletilir.
  • Kullanıcıdan bu formun imzalı halde doldurulması ve  kredi kartı ve kimlik fotokopisi ile primeclasssales@tav.aero mail adresine veya (+90) 212 463 30 90 faks numarasına göndermesi gereklidir.
  • Kullanıcıdan gelen mail order formunda yer alan kredi kartından ilgili bedel tahsil edilir. Ödeme yapılan kredi kartı sahibinin hizmetten yararlanacaklardan biri olması zorunlu değildir.

3.3.  EFT/Havale İle Ödeme

Talep edilen rezervasyonların ödeme işlemlerinin EFT/Havale ile yapılabilmesi için TAV Yetkililerinden gelen onay maili üzerinde bulunan (ve hizmetten en az 48 saat önce) ödemeler hesap numaralarına ilgili bedelin EFT/Havale yapılması gerekmektedir.

EFT/Havale işlemi gerçekleştirirken açıklama kısmına onay mailinde belirtilen rezervasyon numarasının yazılması gereklidir.

EFT/Havale yoluyla gerçekleştirilen dekontun da primeclasssales@tav.aero mail adresine veya (+90) 212 463 30 90 faks numarasına gönderilmesi gereklidir.

Ödeme bilgileri TAV “primeclass” yetkilileri tarafından kontrol edildikten sonra uygulamaya dahil edilecektir, bu pozisyonda olan hizmetler “Ödeme Onayı Bekliyor” statüsünde olacaktır.


4. Mükerrer Rezervasyon:

Mükerrer rezervasyon yapmamak kullanıcının sorumluluğundadır. Rezervasyon kuralları gereği mükerrer olduğu tespit edilebilen rezervasyonlardan sadece bir tanesi geçerli olacakt
ır.

5.Özel Hükümler

“primeclass” hizmetinden münferit sözleşmeleri kapsamında yararlanan kullanıcılara ilişkin olarak, kendi sözleşmelerinde bulunan hükümler öncelikli olarak uygulanacak, sözleşmelerinde hüküm bulunmaması halinde işbu kurallar çerçevesinde yapılan düzenlemeler bu kullanıcılar için de geçerli olacaktır.

6. Kötüye Kullanım ve Haksız Çıkar

Kullanıcı;

  • İşbu kuralları ve Gizlilik Sözleşmesi’ni ihlal etmesi ,
  • Sağladığı avantajları kötüye kullanması
  • Özellikle yanlış bilgi vererek avantaj elde etme girişiminde bulunması halinde;

Doğabilecek her türlü hukuki, cezai ve tazmin sorumluluğu şimdiden kabul eder.  

7. Sorumluluğun Sınırlandırılması

TAV’ın; bu hizmet kapsamında kendisine tanınan herhangi bir hakkı kullanmaması, kullanıcıdan hizmet koşullarından herhangi birine uymasını talep etmemesi, kullanıcı haklarının kullanılmasındaki gecikmeler, aksine fiili uygulamalarla program kurallarına aykırı, geçici uygulamaları içeren kullanıcılara tanınmış geçici ek haklar; TAV’ın hizmet üzerindeki tasarruf hakkından veya kullanıcının uymakla yükümlü olduğu kurallardan herhangi birine ya da tamamına uymasına talep hakkından feragat ettiği anlamına gelmeyeceği gibi, kullanıcı bakımından istisnai uygulamanın kullanıcıya ve diğer kişilere ek bir hak getirdiği, hizmet koşullarının değiştirildiği ve benzer uygulamalara emsal teşkil edeceği anlamına da gelmez.

8. Devir Hakkı

TAV, hizmeti halef-selefi olan firmalara ya da diğer üçüncü şahıslara yaptırma, kullanıcı ile yapılan anlaşmaları da bu firmalara devretme hakkını saklı tutar.  Kullanıcı böyle bir gelişme hakkında makul bir süre öncesinden bilgilendirilir.

9. Uygulanacak Hukuk ve Yetkili Mahkeme

İşbu hizmet kullanım kurallarının yorumu, uygulanması ve ihtilafların çözümü Türkiye Cumhuriyeti kanunlarına tabi olup, uyuşmazlıkların çözümünde Bakırköy Mahkemeleri ve İcra Daireleri yetkilidir.

10. Kullanım Kurallarında Değişiklik

TAV bu kullanım kurallarını istediği zaman, önceden bildirimde bulunmaksızın değiştirebilir. Bu kuralların içeriğinde maddi bir değişiklik yapıldığı takdirde, değişiklik sitede yayınlanacak ve sitenin kullanıcı tarafından kullanılması ile değişiklikler kabul edilmiş sayılacaktır. Kullanıcının değişikliği kabul etmemesi durumunda, kullanıcının  değişiklikler yürürlüğe girmeden önce hizmeti iptal edip kullanmayı durdurması gerekir.

11.  Kuralların Yorumu

Bu Kullanım Kurallarının tüm kısımları yasaların izin verdiği azami ölçüde geçerlidir. Bir mahkeme tarafından bu sözleşmenin bir kısmının uygulanamayacağına karar verilebilir. Böyle bir durumda, uygulanamayacak kısım amacına en iyi biçimde uyuşacak hükümlerle değiştirilir. Sözleşmenin kalan kısmı değişmez. Bu kurallar Gizlilik Sözleşmesi ile birlikte geçerlidir ve Gizlilik Sözleşmesi hükümleri bu kurallar ile birlikte yorumlanır.

12.  Mücbir Sebep

TAV; savaş, istila, elektrik kesintileri, terörist saldırıları, depremler veya doğal afetler dahil makul sınırlar içinde TAV’ın denetiminde olmayan olay veya koşullardan kaynaklanan kayıp ve hasarlardan sorumlu değildir veya bu kuralları ihlal etmiş sayılamaz.​


 
​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​